luni, 6 iunie 2011

poveste .....

                                                     Life......


Una dintre primele mele povesti , nu judecati copilariile va rog ...


Cap 1


A:-Sii ?? Ce facem azi ? Sunt plictisita si Baba doarme .
Ale:-Andreea esti geniala stiai ???
A:- Da , stiu o intrec si pe Istera Dar de ce sunt asa deodata asa de desteapta ??
Ale:-Da ce modesta esti , in ori ce caz Baba Doarme , zici sa ii facem o mica surpriza!!
A:-Se vede ca suntem surori
Fetele s-au dus in pod , au luat boxele de marimea unui dulap , le-au conectat la calculator si au dat drumul la melodia Dark Side Of The Sun by Tokio Hotel .Toate erau inebunite dupa ei , si mai bine era ca fiecareia ii placea de cate unul deci nu se certau deloc .
A&Ale:-3,2,1
B.Z:GEMENELOOOOOOOOOOOOOOOR
A&Ale:-Poate dar nu semanam prea mult la fata !!!
B.Z:-De data asta o sa o incurcati rau de tot !!!
A:-Asta zici mereu .

~Ring Ring Ring ~

Ale:- Ah asta este telefonul meu .Alo .
D:Sunt Deni , ce aveti de gand sa faceti azi ?? ??
Ale:-Nush , murim de plictiseala
D:Am eu o idee , ne intalnim la casa bantuita , sunati-o si pe Istera si spuneti si ei , ah si nu uitatisa sa luati si lanterna si de data asta sa fie incarcata daca se poate .
Ale:OK bye
D:-Bye
A:-Cine era ?
Ale:-Deni , zicea sa ne intalnim la casa bantuita si tre sa ii spunem si Isterei.
A:-Ok , intru eu in baie prima ook ?
Ale:- Ok eu ma imbrac si o sun pe nebuna aia
Cand am ajuns toate in fata casei Deni a ainceput sa le impartaseasca planul ei .Era o casa veche , vremea ei trecuse de mult , pe ea se vedeau urme de gloante pereti erau daramati, iar geamurile sparte , inauntru erau o gramada de foi arse , nimeni , nici chiar Istera cu programul ei modern de descifrat lucruri nu au reusit.Se putea vedea si ca casei asteia s-a dat de vre-o doua sau trei ori foc . Singurul loc in care nu am fost era subsolul din 2 mari motive 1. Ne era teama de ce vom gasi si 2.Am jurat ca nu intru acolo fara un baiat in caz de ... cine stie , si in + cum sa intram daca jumatate de usa era blocata cu bolovani uriasi (si totusi , cum a ajuns acolo).
Deni vorbise cu mama ei si i-a spus de hartiile arse .Ea i-a spus ca s-ar putea sa fie niste acte foarte importante poate chiar niste acte cautate de politie .Ea vroia sa stranga toate hartiile din casa .Si vreau sa spun toata casa asta incluzand si subsolul .
A-Ai inebunit !Am jurat ca nu intru fara un baiat acolo .
E-Atunci inventeaza ceva si scapa de asta ori altfel ....
A-Altfel ce ?
E-Mai sti pozele facute in photoshop de mine ? Ale cu tine si cu Tom .Se pare ca vor ajunge in toata scoala . Si nu vrei asta nu ?
A-Mare lucru , as sti lucruri cu mult mai stranii .
E-Eh .... nu prea am idei , ti-e nu ti-e frica de nimik !
Ale-HaHaHa ! Ce gluma buna , asta chiar nu pot sa cred ! Cine te-a mintit in halul asta ? Moare de frica cand vede un paianjen .
D+E -PAIANJENI    ??? CRED CA GLUMESTI !
Ale-In clasa a 5-a i-a fost frica de moarte sa ii spuna unui baiat ca il place , e o fricoasa si o lasa fara perecfe !
A-LASA ??? Acest cuvant nu este in baza mea de date BIP BIP BIP .
Ale-Dovedeste , vin-o cu noi in subsol .
A-Ha cu voi , cu Soramea si Deni da dar mie mie ca Spidermanca noastra va da inapoi , scuze dar nu mi-o pot imagina pe Istera in subsol fara sa lesine si/sau in cel mai bun caz sa faca pe ea .
Desi m-am ales cu una peste seafa din partea lui Istera am facut-o pe Deni si pe Ale sa rada .Intr-un final am intrat in casa am strans toate foile de la etajun 1 si 2 . Mai ramanea subsolul . Era ora 18:00 si fiind toamna se insera mut mai repede , desi eu le-am avertizat pe fete iarasi mi-au zis cuvantul cu ,,L'' asa ca am prins curaj .
Am avut grija sa nu imi rup nimik . Incetul cu incetul afara se intuneca si in acelasi timp eu si fetele ne chinuiam sa nu ne despartim . Eu de ceva timp auzeam pasi si voci , pareau voci de baieti si de asta mi se facea mai frica . , prima oarami sa parut ca a fost din cauza temeri mele dar incepeam se aud din ce in ce mai tare pasii , lumina din lanterna devenea din ce in ce mai pala pana cand a disparut de tot .
D-Aham , lanterna incarcata din parti .
Ale- Ce vrei sa fac eu , bateriile sunt de proasta calitate .
A-Fetelor .... cred ca am auzit pasi si .... voci
E- Andreea ma bucur pentru tine !!
A-Huh ??
E- In sfarsit ai dovedit ca esiti mai nebuna ca sorata !
A- mai bine NEBUNA decat TOCILARA !!
E- Mai bn cu 10 decat cu 8
  In acel moment doua siluete s-au lovit de noi , erau baieti , si se pare ca nu mai eram eu cea nebuna dar asta nu era singura mea grija in acest moment , nu staiam cine sunt acesti baiati si nici ce ganduri au .

Incercam din rasputeri sa scap de acolo ,insa eram foarte obosita si cu cat ma zbateam mai tare cu atat eram si mai obosita . Pana cand oboseala si-a spus si ea cuvantul , am adormit fix in bratele tipului.
M-am trezit destul de buimaca . Nu stiam ce se intamplase .Si totusi inca puteam sa simt acel parfum . Mam uitat in jur si am observat ca stateam intr-un pat urias si alb intr-o camera aalba cu o gramada de postere cu trupe HipHop. Nu puteam sa ma ridic , dar stiam un singur lucru in acel moment , probabil imi era frica de el sau poate nu puteam sa ma uit la el doar pentru ca nu ma puteam misca . Si totusi el a reusit sa ma vada .
X-Deci frumoasa adormita sa trezit insfarsit .
A-dap asa se pare !
X-si nu ai de gand sa te uiti la mine !
A-nup!
X-Vezi ca am vorbit cu sorata !!
A-Si ce zicea ?
X-A luat micul-dejun , si te saluta !
A-Aham
X-Si chiar nu vrei sa afli cine sunt ?
A- Nu sincer nu `
Deodata simt cum se urca in pat .Se aseaza in fata mea .Era intr-o pozitie ciudata , si eu ma inrosisem la fata .Am inchis ochi pe ntru un moment dar apoi am observat ca nu vroia sa faca nimik , doar sa vad cine este . Deschi ochii si raman socata .
A-O frate !!
X-Ma bucur ca am facut cunostinta !
A-T-T-T-Tom K-K-K-Kaulitz !
T-Dap !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu